Tuesday, December 29, 2009

Temui Pakar Pelaburan/ Ekonomi di Seminar Krisis Kewangan dan Peranan Emas (16 Jan 2010)



Assalamualaikum dan salam emas, seperti biasa dah lama saya tak update blog. sibuk dengan kerja dan urusan lain. Kali ini saya nak kongsi bersama satu peluang yang jarang-jarang diperolehi di Malaysia. Satu seminar mengenai krisis kewangan dan peranan emas. Penceramah yang akan hadir adalah terdiri daripada pakar-pakar kewangan dan pelaburan emas. Bukan senang nak dapat ni.

Baik untuk orang kuala kangsar, Taiping, Ipoh dan seluruh Perak saya sarankan rebutlah peluang ini untuk menambah ilmu mengenai emas fizikal dan mengetahui prestasi ekonomi untuk tahun 2010.

Maklumat mengenai seminar adalah seperti berikut :-


Barisan Panel Penceramah :-

1. YBhg. Dato’ Mohd Salleh bin Abdul Majid
    Bekas Pengerusi Bursa Saham Kuala Lumpur
    (sekarang dikenali sebagai Bursa Malaysia)
    Tajuk: Emas Sebagai Satu Alternatif Pelaburan

2. Prof Dr Ahamed Kameel Mydin Meera
    Faculti Ekonomi dan Sains Pengurusan
    Universiti Islam Antarabangsa Malaysia
    Tajuk: Ekonomi Dunia 2010 Dan Emas

3. Louis Ng.
    Pengerusi Eksekutif,
    Public Fine Gold International Sdn Bhd
    Tajuk: Kenapa Anda Patut Memiliki Emas Fizikal?

4. Nik Mahani Mohamed
    Pengarah Eksekutif,
    Kelantan Golden Trade Sdn Bhd
    Tajuk : Emas Dinar Kelantan Sebagai Alternatif Di Abad Ini
5. Syukor Hashim
    Admin www.jutawanemas.com
    Blog yang menyingkap kepentingan emas dan cara-cara membuat pelaburan emas di Malaysia.
    Tajuk: Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas

Cara-cara mendaftar seminar ini :-

  • Hubungi/ sms saya 019-6346608, berikan nama penuh, no telefon / email anda.


  • Bank-in RM50 ke akaun Maybank 162133013697 Muhammad Faiz Baharullah


  • Emailkan bukti pembayaran ke faizbhr@yahoo.com.my


  • Selepas menerima bukti pembayaran, saya akan berikan pengesahan pendaftaran anda.


  • Selesai

Sekali lagi saya sarankan kepada semua orang Perak, datanglah ke seminar ini. Peluang sebegini bukan selalu ada di Malaysia. Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya..

No comments:

Post a Comment