Thursday, December 31, 2009

Emas Public Gold di Kuala Kangsar

Salam semua,

Alhamdulillah persiapan selama sebulan ini banyak mengajar saya bagaimana untuk berurusan dengan pelanggan. Walaupun pada mulanya pelangan saya hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat. Kini saya cuba untuk meluaskan pasaran emas Publicgold di seluruh kuala kangsar dan Perak.

So Warga kuala kangsar jangan malu-malu untuk bertanyakan sebarang perkara mengenai emas pada saya. InsyaAllah, jika saya boleh jawab saya akan kongsi, jika tidak saya akan cuba rujuk pada buku atau rakan lain.

Pada kali ini saya ingin berkongsi iklan (flyers) pertama saya yang akan diedarkan di seluruh pekan kuala kangsar pada 1 Januari 2010. Walaupun begitu 'simple' tapi saya harap dapat membuka mata/ minat masyarakat di kuala kangsar terhadap emas pelaburan.





Untuk permulaan ini saya hanya keluarkan emas dinar untuk pengenalan kerana emas dinar lebih murah dan untuk yang baru hendak mengenali emas boleh mulakan dengan 1 Dinar. Saya akan cuba promosikan 'Kempen 1 bulan 1 Dinar'. Kenapa saya adakan kempen ini, sebab 1 dinar boleh dimiliki oleh sesiapa sahaja, harganya kurang dari RM600 buat masa ini dan kecil lebih mudah untuk disimpan.

Dengan kaedah 'Averaging cost' atau pemurataan kos anda mampu meraih keuntungan melalui pelaburan emas ini. Walaupun harga emas turun atau naik, dengan kaedah ini anda akan dapati harga purata emas anda akan menjadi lebih murah.

Jika anda seorang yang agresif, kaedah pajak gadai (Arrahnu) boleh digunakan untuk memiliki keuntungan jangka pendek. Di Kuala kangsar, AGRO Bank masih lagi menerima emas dinar untuk di gadaikan. Sila semak artikel saya mengenai 'Merimpit emas dengan Arrahnu Agro Bank'.

Baiklah, orang di Kuala Kangsar dan Perak jangan malu-malu untuk bertanya mengenai emas ini saya sedia membantu. Ini bukan pelaburan emas yang menjanjikan keuntungan setiap bulan, jika anda beli, anda dapat emas. Semak harga di website http://www.publicdinar.com/ atau http://www.publicgold.com.my/  kalau rasa dah untung nak jual boleh call saya.

Jangan malu-malu, call/sms saya faizbhr 019-6346608 atau email : faizbhr@yahoo.com.my

Selamat Tahun Baru 2010 - Azam baru memiliki emas untuk kemewahan masa hadapan

Hadiah Hebat Bakal Menanti Anda Tidak Lama Lagi...Tungguuu.....

No comments:

Post a Comment