Saturday, December 12, 2009

Harga Emas dah turun... Sampai Bila???

Salam, Dah lama tak update rasanya.. Baiklah dalam seminggu ni saya sibuk untuk menguruskan pendaftaran saya sebagai agen Public Gold. Banyak dugaan sebenarnya... 1. Harga emas naik secara mendadak. 2. Tidak pasti bila masa sesuai nak lock harga. Tapi alhamdulillah akhirnya pada 4 Disember 2009 saya telah berjaya untuk menjadi agen.

Rezeki setiap insan telah ditentukan Allah, jadi saya redha dengan penurunan harga emas ini. Tetapi alhamdulillah, ramai yang bertanyakan tentang emas PG pada hari pertama saya menjadi agen dan ada juga yang lock harga dengan saya.

Pada hari Jumaat lepas (4 Disember 2009) US telah mengumumkan kadar pengangguran di US menurun. Selepas itu, nilai matawang USD telah naik dan harga emas turun. Memang tak tido dibuatnya..Tapi bila difikir2 balik ini adalah petanda baik.. Sebab apa, dari bacaan saya di website jutawanemas.com bila harga turun adalah masa sesuai untuk menambah stok emas kita. Duit dah takde camne nak beli???

Senang je, guna khidmat Ar-rahnu untuk dapat modal.. Macamane yer? Saya pun tengah belajar dengan sifu-sifu yang ada.. Nanti bila dah try saya akan kongsi bersama.. 11 Disember 2009 harga emas ditutup pada USD1115.10, sape ada modal boleh lock harga ni.. Rugi tak lock sekarang harga runtuh ni sempena Year&Sales (YES).. Sampai bila harga emas akan turun yerk??

Hubungi/sms saya faizbhr 019-6346608 untuk lock harga emas anda... salam emas..

1 comment: